Henkilöjäsenhakemus

* merkityt tiedot ovat pakollisia

Jäsenen tiedot

*
Lisäämällä sähköpostiosoitteesi pääset hyödyntämään jäsenten asiointipalvelua (sähköinen IT-lehti, jäsenkortti, omien yhteystietojen päivitys, tiedotteet, tapahtumat ja niihin ilmoittautuminen)

Postiosoite

Jäsentiedot

• Jos kuulut johonkin toiseen Invalidiliiton jäsenyhdistykseen ja haluat vaihtaa yhdistystä, sinun tulee tehdä eroilmoitus suoraan edelliseen yhdistykseesi.

Vapaaehtoisia lisätietoja jäsenyydestä

Ensisijaiset apuvälineet

Kiinnostuksen kohteet

Toimintakyky- tai osallistumisrajoitteeni on

*

Suostun ylläesitettyjen henkilötietojen tallentamisen jäsenyhdistyksen ja Invalidiliitto ry:n rekisteriin ja tietojen käyttämiseen keskinäisessä yhteydenpidossa ja tilastollisena aineistona. Käsittelemme tietoja luottamuksellisesti, EU:n tietosuoja-asetuksen, muun soveltavan lainsäädännön sekä jäsenyhdistyksen ja Invalidiliiton tietosuojaselosteen mukaisesti (löytyy www.invalidiliitto.fi). Minulla on oikeus peruuttaa näiden tietojen käsittely ilmoittamalla siitä kirjallisesti yhdistykselle tai Invalidiliitolle. Alle 13-vuotiaan puolesta hakemuksen vahvistaa huoltaja.

Jäsenrekisterin tietosuojaseloste

Lomaketta ei ole vielä lähetetty